Yhteinen tila kohtaamisille

Me Terdellä ajatellaan, että viihtyminen on sitä, kun hyvät tyypit, kulttuuri, kaupunki, kivat maut ja juuri oikea fiilis kohtaavat.

Terassin tarina

Ajatus suuresta yhteisestä terassista syntyi keväällä 2020 auttamaan epidemiarajoitusten kanssa kamppailevia ravintoloita. Veimme ravintolat ulos, kun sisällä ei voinut suuresti olla. Kiireesti koottu konsepti tavoitti melkein kahdeksankymmentätuhatta kävijää ensimmäisen kesän aika. Tuli tunne, että tämän tulee myös jatkua.

Kipinä kaupunkikulttuurin elävöittämiselle syntyi tosin jo aiemmin. Vuosia sitten perustajamme Samuli istui Tuomiokirkontorin reunalla ystävien kesken ja ajatteli: tähän sopisi, että jotain tapahtuisi. Että tässä olisi jotain samankaltaista kuin eurooppalaiset piazzat kirkkojen kehyksinä. Että tässä olisi elämää.

Me uskomme, että viihtyminen ja ilo kuuluvat keskeisellä tavalla kaupungin ytimeen. Haluamme tehdä osamme sen eteen, että näemme ympärillämme olevat mahdollisuudet ja teemme niistä totta. Visiomme on näin inspiroida muitakin uusien kokemusten ja modernin puistokulttuurin äärelle.

Tehtävämme yhteisterassina on koota hyvät ruuat ja juomat, live-musiikki, keikat ja design-myyjäiset yhteen. Lopun hoitavat historiallisen arvokas miljöö ja ihmiset. Siitä muodostuu viihtymisen anatomia.

Visiomme

Haluamme inspiroida ihmisiä näkemään ympärillä olevan tilan mahdollisuudet ja kannustaa uusien elämysten äärelle.

Tätä on terdefiilis

Eli meidän arkea eteenpäin kuljettavat arvomme.

Täydellä sydämellä

Teemme rohkeasti asioita, joista innostumme itse. Tämä näkyy siinä, että laitamme itsemme täysillä likoon. Se tuo tekemiseen fiiliksen.

Yhteispeli

Olemme tässä yhdessä. Uskomme että avoimuus, sovituista pelisäännöistä kiinni pitäminen ja reilu yhteistyö auttavat meitä onnistumaan yhdessä.

Viihtyminen

Viihtyminen lähtee siitä, kun asiat sujuvat niin hyvin, ettei niitä edes huomaa. Haluamme, että kaikilla on hyvä olla.

Lehmusten alla hymyt kohtaavat.